7- Min bästa vän

Min bästa vän består av tre varelser.

Sixten, Stefan och EmmaKlämma!

Det låter kanske larvigt att både benämna min hund Sixten och min sambo stefan som mina bästa vänner...
... Men då får ni tycka de!

Sixten är den som lägger sig på min mage när jag har mensvärk, den som värmer fötterna på mig när jag fryser, han som viftar lika glatt på svansen varje gång jag kommer hem till honom, han som slickar mina tårar om jag är ledsen och den som alltid finns där för mig när vi människor kan stressa förbi vardagen...



Stefan är ju självklart min bästa vän eftersom det är han jag lever med. Vi delar allt, glädje som sorg, skratt som gråt. Han är den finaste människa jag mött, och jag är glad att jag har honom! :)





EmmaKlämma, min bästaste bästa vän i rätt bemärkelse! Tjejen som jag kan umgås med (nästan) hur mycket som helst utan att vi går varandra på nerverna... Dem enda gångerna vi varit ovänner är när vi inte har haft tid att träffas, men när vi sen träffats igen så känns de som att vi sågs igår och hade jättekul! ;) Hon känns som systern jag aldrig haft, och vännen som jag kan skratta mig sönder och samman med. Hon är helt enkelt bäst, och jag är lyckligt lottad som får vara hennes vän! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0