sjuklingsdagar gånger två och kass på att blogga

... ja, de e min bittra sanning just nu :)

Har varit sjuk i två dagar nu, feber och ont i hela kroppen... Men imorgon, imorgon ska jag vara frisk! :) Ville så gärna vara frisk både igår och idag, då jag har en busyweak, men fick ge efter för kroppen... Igår skulle jag på Marykaymöte i Kstad, vilket jag absolut inte ville missa! Och idag kom ju våra nya BLEND och Keune grejor till salongen. Tacka gud för att de finns MMS så att Sandra kunde skicka en smygtitt på grejerna till mig! : )

Såå, vad har hänt sen jag bloggade sist? MYCKET! Jag skulle ju skriva mer om vår lillsemester om jag inte minns fel...
   Vi åkte till Kolmården på tisdagen efter att jag jobbat färdigt... Kom upp till vår stuga och somnade sött.. På onsdagen vaknade vi av ösregn utanför fönstret, vilket optimalt djurparksväder, eller inte? :) Jag va uppe med tuppen iallafall, liide glad över att få se alla djuren... Vi begav oss till själva djurparken och spenderade hela dagen där, och hann även med safari! På kvällen spelade vi kort och käkade... Myskväll helt enkelt! På torsdagen var det återigen djurparken som stod på schemat, och då såg vi bland annat rovfågelsuppvisningen, vilken var fantastisk! :) Färdiga efter en omgång safari till, åkte vi vidare till Hälsingland. Framme på hotellet var vi vid 21.30, och då satte vi oss i baren en stund... Jag och Stiffe blev kvar sist, och de va en riktigt mysig kväll! :) Lingonplockning och släktträff var fredagens agenda, och dessutom klämde vi in lite shopping också!:) Och på lördagen var den stora festen som åkt upp för... Semestern avslutades med en bilfärd hem på söndagen, som avslutades vid åttatiden på kvällen, då hade jag dessutom hunnit med att bli av med min plånbok, och återfinna den igen på en mack... :) detta var min semester, som faktiskt inte riktigt kändes som en semester...
   och av den anledningen bland annat sitter nu jag och stefan och kollar på resor till egypten i februari, har någon varit där runt den tidpunkten? Emma har talat varmt om de, så de blir av... men mest om någon har några mer tips? :)

Vad har mer hänt? Jooo, jag och Stiffe har varit tillsammans i ETT ÅR! Tiden går jäklar i de snabbt, och jag kan fortfarande inte förstå att jag var den lyckliga flickan som fick chansen att leva med honom. För Stefan är den mest fantastiska människan jag någonsin träffat. Med honom är allting lätt, och när det blir sura miner så avslutas dem alltid med ett leende. Jag tror inte, på fullaste allvar, att det finns någonting som kan få oss att dela på oss... För till den gränsen är det långt, och så långt kommer vi aldrig komma. Jag får fortfarande fjärilar i magen när han ser på mig, på de sättet som bara han kan. När han pussar mig godnatt blir jag alltid som ett litet barn och vill inte somna, utan vill gärna ha fler... När min Stiffelistiff håller om mig är jag trygg, och med honom kan jag alltid vara mig själv. Han förstår mig, han kompletterar mig...Stefan är helt enkelt den rätta! You're the only one!<3

Vi har bytat bort allt från Wella på salongen, och nu tagit in Keune och BLEND istället, vilket känns fantastiskt! vilken chans, och vilken möjlighet vi har fått!
   och på tal om möjlighet, vi ska få vara med bakom kulisserna hela dagarna på LANZAs kurs och visning nästa vecka. Känns verkligen fantastiskt! :)

Jag har börjat som fristående Marykay-konsult... Ett skitbra hudvård&sminkmärke... Så vill ni ha en gratis konsultation är ni välkomna att ta kontakt med mig! :) Manilla, vi kommer ha ett sådant fantastiskt team och samarbete! :)

Neeej, nu ska jag lägga mig igen... Idag ska jag vilavilavila... Så att jag vaknar frisk imorgon.

Ha en härlig dag!
Kramkram Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0