Ensamheten faller på...

... hela dagen har gått undan, rätt så lugn, och välbehövd. Jag låg länge i sängen då jag mådde dåligt pga att de drog ut tanden i måndags... Och ja, det gör ont som fanken fortfarande... Sen gick jag upp,åt frukost/lunch och flyttade mig utåt, låg i solen/skuggan halva eftermiddagen och läste bok... Och sen lagade jag lite käk, som Linda, Jakob och Mattias åt tillsammans med mig.Trevligt med sällskap.

Stiffe ringde vid två-tretiden och sa att han var framme i Borlänge... De gick undan! : ) Roligt att höra att han har skitkul, men de gör ju också att jag saknar honom ännu mer nu.
   Pratade precis med honom, och smålullig som han var och väldigt glad över att ha köpt en päronsplitt precis gjorde att jag längtar obeskrivligt till Söndag när han kommer hem.

Dock är det skönt att mamma och pappa kom hem ikväll istället för imorgon. För då har jag iallafall mina älskade föräldrar hemma : )

Frootloops är en sorts flingor från USA som är formade som små ringar i olika färger. Skitgoda, men väldigt onyttiga. De finns att köpa på Greys i malmö ibland, men inte alltid! : ) Dyra är dem med... Aaww, vad jag är glad över att jag fick dem av min fina Stiffelistiff igår! : )

Sov gott!
Puss på näsan

Kommentarer
Postat av: Jonas

Päronsplit tillverkas av GB Glace som är ett väldigt bra glass varumärke!!!!!!

2009-06-25 @ 20:46:35
Postat av: Anonym

Päronsplitten kom inte från gb

2009-06-29 @ 14:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0