P.S. I love you


En av årets bästa filmer... Verkligen! Jag satt och grät och skrattade om vart annat... Stiffelistiff tyckte nog att jag var sisådär lagom konstig.. men va fanken ; )

Nästa lördag är det ett år sen mormor dog.. Konstigt hur tiden kan ha passerat så fort förbi när jag saknat henne så mycket.. Men mormor.. Jag älskar dej...

Igår klippte jag Mattias och Björn... De blev riktigt stiliga! : )

Min värld känns upp och ner nu, och på onsdag kan jag förhoppningsvis få svar av läkaren på vad det är... Jag hoppas bara inte att det är kontaktallergi.. För då är det riktigt illa!!!

Nej... nu ska jag jobba vidare... så jag kan avsluta denna dagen och få åka hem och mysa med min fina Stiffelistiff... Kanske hinner träffa mamsen och papsen också idag?  : )

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Den filmen är sjukt bra! :)

2009-01-09 @ 17:26:38
URL: http://f860203.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0