Kärlekstest... Dem är ingenting att ha...

Idag har jag tråkigt, som sagt är jag sjuk... När jag har tråkigt så kan jag kan få för mig att göra det mesta.. .och just idag bestämde jag mig för att se vad jag och stefan har för "odds" i olika kärlekstest på internet... Testen är simpla, för simpla kanske? Man skriver bara in för och efternamn...


Test 1

55,5% på första testet...

Test 2

52%, en minut senare...

Test 3

44,17%, två minuter senare...

Test 4

66%, tre minuter senare...

Test 5

52%...

Summan av kardemumman är att alla test, förutom 2&5, visar olika... 2&5 grundar sig på samma sida... Därav de likalydande svaren kanske?

Så vad tror du/ni? Litar du/ni på dessa testen?

Jag gör det iallafall inte, för jag vet att Stefan Evergren är mitt öde, mitt allt, mitt liv. Han är min själsfrände och jag vet att det ska vara han och jag. Det är något jag känner av mer och mer för varje dag... Och jag tror att maktub är på vår sida.

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0