Sista lördagen innan jul... Can you believe it?

Mmmm, de e sista lördagen nu innan jul... och jag ska bara hämta ut den sista klappen sen är jag klar! Vadå uuuunderbart? : )

Igår var Emma och Henrik hos oss och firade lite jul.. Mysigt! : ) Även om kvällen började med att jag kände mig lagom oorganiserad då jag kom typ en halvtimme efter dem! : ) Hihi.. Men kvällen var härlig och vi spelade bl.a. kotte och målade Emmas naglar medan grabbarna spelade tv-spel! : )Kotte, hur många år sen var de inte sen sist jag spelade de? : ) Måste varit sen högstadiet... Hihi...


Nu jobbar jag, eller ja, jag väntar på nästa kund! : ) Ska jobba till 15 ungefär idag hoppas jag och sen ska jag hemåt innan vi ska på Peter Jöbacks julkonsert... Ska bli jättemysigt! : )

Imorgon ska jag och Stiffe ha en lååååång mysdag med Sixten.. Välbehövligt! : )

Kassasystem, hur ska vi göra?!

Ha en myspysdag!

Kramkram Majsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0