Marie Kräftstjärt

Ja, de kunde faktiskt varit mitt nya namn igår, då jag hade bränt stjärten, och resten av kroppen med för den delen, men idag när jag vaknade var de röda borta. Snacka om att MOPs aftersunkräm är bra:)

På fredag börjar hemfärden mot sverige, och jag kan gissa att det kommer kännas blandat att komma hem.

Denna veckan har vi fyllt med skratt och uflykter, en massa sol och bad och lite shopping såklart. I förra veckan var vi bland annat i Pisa, och jag, Markus och farfar gick längst upp och såg solnedgången... Måste säga de, med risk för att låta töntig, vilken FANTASTISK utsikt! Sen har skor inhandlats, lite tröjor och en del annat. Vi har varit i bergsbyar, ätit fantastisk mat och badat i Saturnia, varma svavelkällor!:)
Och Panini, är numera ett roligt uttryck bland oss i bil nr 2!

S, jag saknar dej något helt otroligt mycket! Som jag längtar efter att få slänga mej i din soffa på söndagkväll och kolla Björnbröder. Höjdpunkt! :)

Emma och Linda, jag saknar er ofantligt mycket!
Dennis, dina meddelande gör mej så glad ibland. Tack! Jag ser fram emot att få Sex and the cityboxen på söndag... Haha, vi får väl se? ;)

Valter, min söta Valter, du är min favoritunge!

Och en sak till, ni bör alla klicka in er på www.highfashionforkids.com och handla. Snyggare sida finns för tusan icke! Bra jobbat!

Roggan, du är saknad här nere på jorden...

Ha de gott!
Kram Bajsan(Valters uttryck istället för Majsan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0