En lista... det var minsann länge sen...

Idag tänkte jag härma Anna, www.f860203.blogg.se ,vars blogg som jag av någon anledning smygläser... : )

10 saker om mig
1. Är du singel? Nej.
2. Är du lycklig? Jappsido.
3. Är du uttråkad? En aning, vill ha mer att göra på jobb.
4. Är du ledsen? Nope
5. Är du italienare? Nejnejnej, men hade gärna varit i italien.
6. Är du gravid? Nope... de får vänta några år...
7. Är du full? Hallå, de e bara torsdag eftermiddag.. haha--
8. Är du en cooling? Absolut ; )
9. Är du från Irland? Naaaj
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja, de är dem! : )

8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jappsido.
2. Har du nån gång blivit sårad? Absolut, har inte alla blivit de någon gång?
3. Har du nån gång tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan
du somnat?
Det är väl klart, jag tänker alltid på Stiffelistiff ; )
4. Har du gillat en kille utan att berätta för honom? Ja..
5. Har du kysst någon inom de tre senaste veckorna? Japp, min fantastiska Stiffelistiff. En kyss om dagen är bra för magen...
6. Har du haft en hemlig beundrare? Njae... för då är han väl inte hemlig?! ; )
7. Är du kär? Ooooo Ja!
8. Vill du gifta dig i framtiden? Absolut... en dag ska jag stå brud... förhoppningsvis! : )

10 saker, 2 alternativ
1. Kärlek eller lust?
Kärlek
2. Hår eller ögon? Skulle vilja säga ögon, men jag kollar alltid håret.. Yrkesskada : )
3. Katt eller hund? Varken eller?! : )
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Få när vänner : )
5. TV eller internet? Kan jag få välja båda? : )
6. Coca cola eller pepsi? Coca cola!
7. Vild utekväll eller romantisk hemmakväll? Omväxlingen förnöjer, men hellre romantisk hemmakväll tror jag ; )
8. Pengar eller lycka? Jag tar gärna mer pengar, men lyckan kan inte köpas, så får nog säga lycka!
9. Dag eller natt? Svårt val, då kvällningen är som roligast : )
10. MSN eller mobil? Mobil.

10 "har du nånsin..."
1. Blivit påkommen när du försökt smita hemifrån?
Nejnejnej...
2. Brutit ett ben? Nej...
3. Gjort något du ångrar? Japp, har inte alla de?!
4. Hoppas Bungee-jump? Nej.
5. Ljugit för någon du tycker om? Sorgligt nog, ja.
6. Ätit en hel tårta? Nej, men har varit sugen på tårta i flera dagar, så nu hade jag nog kunnat äta de! haha
7. Gjort bort dig offentligt? Nejnej, absolut inte... haha ; )
8. Gråtit när ett husdjur dött? Njae... men jag har hållt begravning för många fiskar..
9. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nope, dem är historia.
10. Velat försvinna? Inte försvinna, men hade velat bli genomskinlig...

13 senaste
1. Telefonsamtalet du gjorde?
Min fantastiska moder.
2. Telefonsamtalet du fick? En kund...
3. Personen du va med? På vilket sätt? ; )
4. Roligaste grejen som hänt? Svårt att nämna en speciell händelse.. Jag skrattar ju nästan alltid.. haha ; )
5. Personen du sms:ade? Min älskpälsk
6. Du va i en bil med? De va nog älskpälsk som satt brevid mig sist.
7. Gick på bio med? Min Stiffelistiff, såg en skitdålig film dock.. haha
8. Var och shoppade med? Stefan, i lördags och söndags : )
9. Du kysste? Honeyboney, aka Stefan  Evergren.
10. Du skrev till på MySpace? Hmm, har jag ens de? Nu blev jag fundersam. haha
11. Du kommenterade? Emms, hon måste uppdatera sin blogg oftare.
12. Du tillbringade natten med? Min Stiffelistiff, varje natt spenderas med honom... Nästan iallafall : )
13. Du kramade? Älskelipälsk


Intressant lista va?! : )
Någon annan som ska göra som mig nu kanske?! : )

Ikväll ska de va bra väder, de har jag bestämt, för det är skittråkigt att vara ute i oväder själv... : )

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Vf smygläser du min blogg marie? ;)

2008-11-20 @ 18:10:48
URL: http://f860203.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0