My nails are beautiful... : )

Jennie, Jennie, Jennie. Har sagt de förr, men kan säga de igen... Satan i gatan vad grym nagelbyggare du är...


Så här blev dem : ) Lite blått glitter och vita prickar. Fick hålla i en Lanzaflaska för att man skulle se dem någerlunda.. Haha. Smygreklam ; )

Vad glad jag blev av din kommentar Sandrisch. Saknar dej jättemycket här hemma i detta kalla, ruggiga land... dock antar jag att du inte har mycket finare väder i ditt land.. haha : ) Längtar iallafall tills du kommer hem : ) Livstecken kan vara underskattade ibland.. haha : )

Idag har jag skrivit ut en massa reklam för mig själv, haha.. .Får se om detta ger något.. Hoppas kan jag alltid göra : ) Vill ju ha fullt upp alltid : )

Min penecillin verkar inte hjälpa.. Konstigt men sant.. suckisuck.

Hotellet är bokat till min och stefans göteborgstripp nu... och dessutom har jag kommit på min julklapp till Linda.. Tihi. Den är toppenbra! : ) Riktigt riktigt nöjd är jag, synd bara att jag måste försöka hålla tyst nu i över en månad. Haha. Något nytt för mej.. haha!

På tisdag ska jag se Jesus Christ Superstar i malmö med Ola Salo, mammas idol : ) Hoppas att den är bra...

Snart kommer Denkan och hans fjälla Renée, första gången jag ska få träffa henne. Kul! : ) Det är inte ofta jag får träffa Dennis två dagar i rad nu för tiden... haha. Men ja, så är fallet idag... Kul kul! : ) Det är konstigt egentligen, men vissa människor känner man direkt kommer vara kvar i ens liv länge. Utan egentligen behöva höras av. Det bara är så. Ödesbestämt.Och så är det med Dennis för min del! ; )

Igår när jag kom in på Hjärtat var det första gången som jag kände mig hemma där igen sen jag slutade, eller ja, jag har väl aldrig känt mig främmande där, men ja, ni fattar?! Eller? Jag vet inte hur jag ska formulera mig. Det känns som att Åsa och jag kom lite på kant med varandra på slutet... och igår kändes de som att det ändrades litegrann. Vilket jag tycker är jätteroligt. Jag tror att problemet mellan mig och Åsa var att jag inte ville tro att hon hade rätt om mig, men till stor del hade hon de. Hahaa. Så är det ibland. : )

Åååhh, stiffelistiff, jag längtar efter dej.. Haha!

Pusslipuss

Kommentarer
Postat av: Jennie (nagel ;-)

Guuuud vilka fina naglar!!! ;-) Va roligt att du tyckte det kändes bra på hjärtat!!! Du e alltid välkommen där! PUSS

2008-11-14 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0