Blondin, har man inte roligare när man är det?

Det trodde jag iallafall, men tyckte att det var tråkigt att vara blond nu när jag för en gångs skull hade blivit de ordentligt... så jag gjorde en lite mörkare blond nyans på hela håret, och en slinga i luggen. Emma fick hjälpa mej att pensla.. Tihi. Men jag är nöjd faktiskt : )

Om jag ska va ärlig... så mår jag skitdåligt. Det är svårt att vilja stå fast vid ett beslut, men när hjärtat säger ngt helt annat så är det ju skit. Det hjälper ju inte heller att jag känner att jag inte vill tynga andra med hur jag känner. För nu verkar alla andra bli lyckliga, och då vill inte jag sänka deras humör. Så jag håller det inom mej... och sitter hellre själv när jag deppar än låter andra bli deppiga med mej. Men jag saknar dej, J. DU har varit mitt liv i över ett år, så det är svårt att släppa taget. Det är svårt att leva i ovisshet. Det är jobbigt rent psykiskt att ha det som vi har det nu. Jag mår kisskassapskit.

Jag kan faktiskt säga att jag är trött på allt just nu. Enda gången då det känns bra är när du ler mot mej... eller när jag precis tränat.  Så jag får väl börja träna mer helt enkelt.

I'm out.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0