VA?!

Ärligt? Kan vi ens ha jordskalv i Sverige? De visste inte jag....

Min historia om idag är lagom löjlig... Men fan vad jag skrattat åt mig själv.. haha! Imorse vaknade jag några sekunder innan skalvet av mig själv... och för alla er som sett Polarexpressen, så förstår ni nog hur jag tänkte... När det började skaka så trodde jag att det var Polarexpressen som stannade utanför mig!
   För att dra filmens story snabbt så handlar de om en pojke som inte tror på tomten längre, så när han ska somna på julafton så kommer polarexpressen och stannar utanför hans fönster för att ta honom till tomten på Nordpolen!
   Haha, och det trodde jag! De va ju precis som i filmen,allting skakade ju! : ) Roligt men sant.

Idag har Stiffelistiffs bästa chompis varit på tv, och vi satt och kollade på henne! Du va jättefin Stella, där satt du med blå scarfs och såg någerlunda road ut., så där lagom sött nonchalant liksom. Live dessutom! De gjorde du bra ; )

Jag va hos min gynekolog imorse... Tål ju inte mina p-piller längre... Mår så fruktansvärt illa när jag äter dem, så måste hitta någon annan grej istället. För utan kan jag inte vara, då kommer jag dö av mina menssmärtor : ( Så jag fick välja mellan p-stav eller p-ring... P-ring blev mitt första val, så nu ska jag prova de... Är det någon som har en egen uppfattning av vad som är bäst så får ni gärna ge mig råd : ) För har testat typ 5 olika p-piller och inga funkar på smärtorna, förutom den jag hade nu sist, men den mår jag ju illa av att ta! P-spruta var uteslutet innan 30 sa min gynekolog, och P-plåster har jag testat och det var värdelöst.... Så nu får vi se. Dyrt var de iallafall!

So long cowboys! Förresten, visst blev sidan fin? Skinner är världens bästa!
Pusselipusspusspuss

Kommentarer
Postat av: jasmin

hej tack för ditt inlägg i min blogg trevligt att du läser bloggen. Nej känner med det att det inte e fel att må bra åå jag tänker hålla mitt huvud högt åå fortsätta vara lycklig å glad.=) kram

2008-12-16 @ 16:38:31
URL: http://mammajasmin.blogg.se/
Postat av: Anna

Kan du inte ha mini piller?

2008-12-16 @ 19:09:48
URL: http://f860203.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0