Jag ska inte...

... sticka under stol med att jag blir påverkad av vad som skrivs om mig i min blogg, av att folk tycker illa om mig..för det blir jag! Vad jag hoppas och tror däremot är att jag är en bra människa, att jag är snäll mot min omgivning och att de som inte tycker om mig har missförstått mig eller bara inte lärt känna mig. För vad jag vet så är jag inte elak eller dum medvetet, och är jag det, så brukar jag be om ursäkt fortare än kvickt. Jag påverkas av bråk, även om det är gamla bråk så kommer jag ihåg dem. Jag klarar inte av att ha ovänner, och jag tycker inte om att folk tycker illa om mig.

Gårdagen var helt sjuk... Jag pendlade mellan lycka och deppighet hela dagen typ...Malmödag med juniorerna på mammas jobb, Aq-va-ql, bio och lite shopping. Roligt, men lite ansträngande.. haha! Va på kisskassapdåligt humör sen när jag kom hem, så la mig, jag orkade ingenting mer!!! Dock kom Stella och min Stiffelistiff hem och fick mej på bättre humör, så visst, jag blev taggad på att följa me till jägers... Och oj, vad mr alkohol slog på på lilla mej! haha! staackars er som umgicks med mej, för jag var nog lite pain in the ass. Kul hade jag däremot : ) De va därför jag försvann så snabbt på msn igår Jennie... Förlåt!

Idag har jag huvudvärk. Är trött som fan. Osocial. Funderar på hur jag kan överraska min fina stiffelistiff, för idag har vi varit tillsammans i 3 månader!!! Woooohoo!

Men Mattias Skoog, min älskade Mattias skoog, hur hände detta?! Jag är förstörd för din skull idag. I need an update! Ring mej!

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för dina fina komplimanger igår! :) Vi hade nog en likadan dag igår..mitt humör pendla med upp & ner igår.. :( Hade du kul på jägers?

2008-12-07 @ 15:17:17
URL: http://f860203.blogg.se/
Postat av: Anna

Nä hade inte alls kul..håller på att skriva ett inlägg så du kan läsa där sen..nä han & hans kompis prata för hans kompis & hans sambo hade bråkat lite & jag hade ont i fötterna & ville bara hem..

2008-12-07 @ 15:48:39
URL: http://f860203.blogg.se/
Postat av: .....

Du vet Att du har snackat skit om mig åå nej jag e inte avensjuk på ditt så kallade fantastiska lilla liv. Ja har ett underbart liv med sambo å mina två små prinsessor.Där imot så framställer du dig själv som fucking perfekt men du e långt ifrån det du åå jag har saker ouppklarade åå det vet du om. Att du har gått på mina barn åå snackat om vilken så kallad knarkarunge jag kommer få åå att jag e en dålig mamma det e fan oförlåtligt mm va du sagt så säg inte att jag inte kan få gå på dig i angrepp å avreagera mig när du e så feg att du inte ens kan komma hit åå lösa detta en gång för alla. Mina barn e mitt allt åingen å då menar jag ingen snackar illa om mina barn. vill du prata med mig så låvar jag att det blir en vuxen disskution. Eller så får jag fortsätta hata dig å påminnas om att du slängt skit i ansiktet på en som är ett och ett halft då å en som låg i magen. upp till dig nu marit åå visa att du e vuxen å duktig även om jag vet att du skiter i vilket så gör inte jag det. du kommer själv förstå den dagen du får barn.åå föresten så har jag skrivit ett inlägg inte fler så häng inte ut mig för den bitens skull.

2008-12-09 @ 11:42:04
URL: http://mammajasmin.blogg
Postat av: Anonym

Äh du var ingen större plåga plåga!!!Hela kvällen var super kul,att att du följde med!Stellan

2008-12-10 @ 22:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0