2 November 2011

Sååå, nu har tiden sprungit ifrån mig igen, men ska försöka göra en snabb uppdatering...

Jag har ju fyllt år, och då fick jag en heel del fint! Av min fina S fick jag en resa till Rom över nyår!! :) Love!!

Har också klarat teoridelen av mitt gesällprov, så nu är det bara den praktiska delen kvar om 18 dagar, och jag är sååå jäkla nervös.

Dessutom så ska jag nu flytta min lilla salong till en bättre lokal! Så denna månaden blir det frisöryrket i huvudet för hela slanten! Men det ska bli så kul! :)

Jag hälsar alla välkomna på invigningen den 27 november 2011(första advent) av min nya lokal på Storgatan 34H i Höör, då bjuder jag på pepparkakor och glögg för alla finingar som kan ha vägarna förbi! :)

Kramkram

Kommentarer
Postat av: camilla

Tja! Jag ska tatuera mig ganska snart, vet inte vad ännu dock ;) googlade runt och hittade din tatuering. Hade varit dö snällt om du kunde berätta lite om den...varför du gjorde den och vad det står mellan fjärilens vingar :) Skicka gärna ett svar till min mail om du har tid :D

2012-02-28 @ 18:43:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0