Fast ett sista tips...

...jag har kommit på några nya tips på produkter på salongen...


Den första är med beachsprayen från Lanza. Den är en grym produkt på korta såväl långa hår för att få textur och den härliga saltvattenkänslan som man har på sommaren efter att ha badat i havet. Dock har jag kommit på att man kan spraya den i hårbotten och vända huvudet upp och ner när man fönar för att få grym volym utan att det blir strävt. Dock får man ju saltvattenkänsla i hårbotten, men ändå inte så torrt som de kan bli av andra produkter... Riktigt härlig känsla tycker jag iallafall! Try it! ;)


Ett annat tips för våra vintertorra och spröda hår är att överdosera denna i hela håret innan man går och lägger sig, så att håret nästan blir fett.. och sen på morgonen när man vaknar har hårstrået absorberat fukten och håret har mer glans igen! :)


Sist ut bland Lanzas kvällstips är denna. Om man vill ha lite mer seperation och att den ska gå in mer i hårstrået så de håller längre så föna håret med kall-luften på fönen samtidigt som du sprayar denna i håret så får du mer studs i produkten! :)


I SexyHair serien har jag fått en ny favorit, och det är denna moussen. Härlig känsla och man får mycket glans av den. Dock inte så mycket styrka på den så den ger inte jättemycket volym och inte så mycket stadga heller! :)


Är man ute efter mycket volym så är denna kanon! Spraya i hårbotten i såväl torrt som vått hår och vänd huvudet upp och ner. Ger bra lyft! Dock är den bäst i fuktigt hår! :)


Sist men inte minst, torrshampot från sexy hair! Grymt bra, och drygt! Kliar inte, blir inte stelt och blir lagom matt. Min favorit när håret börjar bli skitigt! :)

Slut för produkttipsen idag! :)

Goodnighty! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0