Alla Hjärtans dag!

Igår var de ju Alla Hjärtans dag!

Min dag började med att jag gick till komvux och hade muntligt prov som gick sisådär. Hemom och myste med Siirreboy, och sen gick jag till banken.Väl på banken öppnade jag upp pensionssparande, fond/aktiesparande och ett annat långsiktigt risksparande(klapp på axeln). Fick många bra tips och trix av min banktjänsteman så gick därifrån med lätta steg.

Sprang vidare bort till mammas jobb, för att sen hämta bilen och bege mig till eslöv. I eslöv fixade jag mitt hjärtas alla hjärtansdag presenter vilket var en morgonrock och en rolling stones t-shirt! :) Gick förbi en frisörsalong där och fick sån lust att klippa mig, så tittade in och dem hade en ledig tid till mig med en gång! Så klippt blev jag, och det blev kortare än jag tänkt, men jag är nöjd! ;)

Körde hem, myste med Sixten och väntade in min älskpälsk. Följde med mamma till Brannings och valde glasögon till henne. Väl hemma igen lagade vi mat och åt, sen tog jag sixten på långpromenad medan stiffe sov middag... Sen avslutades kvällen med filmmys i soffan, då vi såg Marmaduke! Världens roligaste hundfilm! ;) Sixten va också helt inne i den. haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0