You Can't hurry love...

nananana:) Älskar den låten, känns som när jag var liten och lyssnade på the Pinks vid skivspelaren på mitt rum, med vita fina bokhyllor och en fin vit säng.... Jag kommer ihåg att mamma och pappa hade gjort om rummet medan jag var iväg på mässa i malmö med familjen persson. De va sååå fint! :) Och i den nya vita bokhyllan så fanns där en glasskål med chilinötter! :) Och the Pinks-skivan låg i skivspelaren och spelade "Det spelar ingen roll" ;)

Fina minnen så här på kvällskvisten! :)

Sitter och väntar på att mitt nagellack ska torka så jag kan lägga mig i sängen med mina älsklingar... Kommer sakna Sixten såååå himla mycket när vi är borta... Och det värsta av allt är att vi är borta på hans 1-årsdag! :( Jag har dåligt samvete, även om han är en hund och inte kan veta vad de e för speciell dag... Men han ska firas när vi kommer hem iallafall! :) ska se om jag kan hitta ett stort fett turkiskt ben till honom;)

Tänk att om ett dygn är jag i turkiet:) Med min älskade och en väldigt fin vän! :) Och tänk, att jag och Stiffe har varit tillsammans i två år på tisdag?! Tiden går såå fort.

Känns skönt att ha en lägenhetsvakt;)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0