Gjort något jag aldrig trodde...

...att jag skulle göra...

Jag har beställt hem två träningsdvder, mest för att jag aldrig känner ro i kroppen att stanna kvar på gymmet när jag slutat jobba.. Så tänkte att detta kan jag ju ge en chans på morgnarna när jag är hemma, så är inte Sixten själv heller om dagarna... Har någon testat dessa?

Fitness - Bootcamp Maximum Calorie Burn - DVD - FilmFitness - Cardio Dance Express - DVD - Film






Sen fick The big bang theory season 1-3 också slinka med i beställningen...
Big bang theory: Season 1-3 (3 disc)(Import Sv text) - DVD - Film

Fraktfritt, och betalas i februari..
Dagens nummer två som jag aldrig trodde att jag skulle göra, men är de räntefritt så kan man ju göra så en gång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0