Tänk..

Jaaa, tänk att jag och Stiffe snart har varit tillsammans i två år, och faktiskt så har vi redan dejtat i två år. Idag när jag och Sixten var ute och gick morgonpromenaden så kändes de som a walk down memorylane! : ) Vi gick förbi lägenheten jag bodde i när jag träffade Stiffe, bänken vi satt på första gången vi hade deeptalk! Stiffes gamla fantastiska lägenhet där vi började träffas, där han bodde tills vi flyttade ihop. Vi gick en del av rundan första gången Stiffe mitt i natten ville visa upp mig för hela världen, så där gick vi hand i hand, en natt då ingen var ute. Vi gick förbi vår första och andra lägenhet som vi hade tillsammans. I lördags när vi var på bio gick vi förbi lokalen där jag köpte min alldeles första soffa som Stefan hjälpe mig att hämta i lund. Bara tanken på oss gör mig varm i hjärtat. Du är utan tvekan det bästa som har hänt mig! Tack för att du får mig att må som en prinsessa! : )

stefanos bukett





Älskade Figge, dig saknar vi så de gör ont i hjärtat! De va tack vare dig vi har Sixten idag! Tack!









Guuud vad jag älskar dig, Stefan Stengren! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0