en djup suck...

och jag konstaterar att jag är ett vrak. Detta får inte hända!

Utan att överdriva är detta bland det värsta jag varit med om... Det är inte lönt att försöka förklara vad som hänt, jag kan bara säga att jag inte längre känner mig hel. Jag känner mig förlorad, besegrad... totalt överkörd. jag känner att mitt känsloregister är åt skogen. Jag känner att jag inte orkar med om detta inte vänder åt rätt håll. 

Jag vill ha medvind, snälla gud, ge mig medvind!

Jag minns lördagen med otroligt mycke kärlek... Söndagen minns jag med lång tågresa,roligt att vara i sthlm, skoskav och intressant båt. måndagen minns jag med intressanta och inspirerande workshops, även här en lång tågresa,längtan efter S och en kväll som inte blev som jag trott. Gårdagen minns jag med brustet hjärta. Vad världen kan vända?!

Sånt här händer inte  prinsessans perfekta liv, det är inte meningen. Plötsligt så tror inte jag på maktub längre. Jag ger upp.


Kommentarer
Postat av: Jennie Nagel

Men herre gud gumman, vad har hänt!?

2009-05-13 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0