Ibland...

... ja, ibland förvånar människosläktet mig på ett så förunderligt härligt sätt... Två gånger denna veckan... Det är härligt!

Den första gången var i tisdags när vår släkting från USA kom på besök, hon pluggar nämligen i Frankrike nu och turade lite i Europa när hon hade lov... : ) Sist jag träffade henne var jag fem och ett halvt, och jag fick inte leka med hennes leksaker... Så när jag nu stod här 15 år senare så tyckte jag inte alls att det skulle bli roligt att träffa min jämngamla "third cousin"... Men ack så jäkla fel jag hade! Hon är fantastisk, precis som jag ; ) Båda två älskar serier och godis... Hon är rolig, väääldigt social och helt enkelt en sån som man bara tänker WOW om! Tråkigt att hon sitter på planet tillbaka nu dock, jag hade gärna träffat henne mer. Så jag kommer åka till henne... Vi ska på Disneyland och ligga i hennes rum en hel vecka och kolla serier...  : ) Sounds great! : )

Andra gången var idag... Jag skulle ha en kund som jag inte trodde skulle dyka upp, för ibland dömmer jag, vilket jag skäms för, men jag gör det.... Men han kom, och den samtalsstunden jag hade med honom var kanon. Sånt intryck han gjorde på mig... Och han gav mig ännu mer skinn på näsan angående min tanke om att människor som har ett missbruk ofta i grund och botten är för snälla människor. Människor som tänker mycket om mänskligheten, och det andliga... Människor som inte kan säga nej, och människor som lätt får dåligt samvete. Som senare får sargade själar på grund av att de blir utnyttjade... Han var verkligen fantastisk, vilka funderingar och tankar han hade... Jag ska hålla tummarna för honom.

Jag saknar hockeyn... : ( Can't wait for the next season : )

Ååååhh, Älskpälsk! Idag ska vi handla handla handla, städa städa städa... och imorgon ska vi fira dej och du ska få öppna ditt paket : ) Tror det blir bra, lite bra på morgonen, jobbigt på eftermiddagen och en kväll i gott sällskap med god mat. De låter toppen! : ) Tycker du inte de? : )
   Där är också en sån grej... Jag och Karin(från USA) pratade om uttryck idag, och hon undrade om uttrycket "feels like butterflies in the stomach" används i sverige med... SJÄLVKLART! : ) Och i precis den stunden satt jag och funderade över hur underbart det är att jag fortfarande har stora och små fjärilar i min mage när jag ser, tänker eller hör Stefan... Jag har också små puppor i magen som väntar på att kläckas till fler fjärilar... Så jag tror att jag kommer ha fjärilar i magen i många år till.. Tihi.

Grattis Jukka på födelsedagen!

Nu ska jag jobba en stund till. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mkt! :) JA allt känns så bra! :)

2009-03-05 @ 20:37:41
URL: http://f860203.blogg.se/
Postat av: Redhawksare

och ibland, ibland förvånas jag med, jag förvånas över hur underbar du är, eller snarare att man kan vara så underbar. men prinsessor är underbara, de är därför alla vill vara en, men bara vissa får :) your one of them.

2009-03-14 @ 00:38:14
Postat av: Martina

Jag vet faktiskt inte varför utslagen kom :( men dem börjar försvinna nu som tur är! Läget med dig? :)

2009-03-14 @ 11:06:27
URL: http://wanadin.blogg.se/
Postat av: Madeleine

marie nu får du uppdatera :)

2009-03-16 @ 10:45:19
URL: http://gangenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0