Tiden går så...

in i benet fort.... Helt sjukt. Jag är apkass på att uppdatera och det är jag väl medveten om.

Nu har jag klippt färdigt för idag, och klockan är inte mer än 13.20. Dock ska jag iväg på student om någon timme, så det är ganska skönt med den lugn eftermiddag.

Och tänk, att det redan är juni! På lördag den 6/6 ska vi ha ettårskalas här på Hairshape, för då har jag haft öppet i ett år!!! : ) Välkommen alla, de bjuds på fika och det kommer finnas finfina erbjudande på produkter!

Snabb uppdatering nu, men de kommer mer.

Pusspuss : )

Kommentarer
Postat av: sara

länka gärna ska länka till din... stenbeck bägge ju :)

tack så mkt. han e bra fin han..

skönt att du mår bra igen =)

2009-06-02 @ 13:44:16
URL: http://gabrielstenbeck.blogg.se/
Postat av: jasmin

Kul att se att du börjat skriva lite igen =)

2009-06-03 @ 01:45:39
URL: http://mammajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0