En sjuk dag...

japp, jag är sjuk igen!!! suck. har haft feber sen i måndags... och ont i magen sen i lördags... trodde först på UVI,men känns inte alls som det ändå... Febern är iallafall på väg ner,vilket känns skönt. Så imorgon är jag fit for fight igen.

Igår jobbade jag halva dagen,sen åkte jag hem och vilade... På kvällen var det ju MJs minnesstund på tv...Vilken jag såg... Jag satt och grät för mig själv, och kände mig lite halvt patetisk.Men ärligt, hur mycket betydde inte MJ för dig? Han har betytt en hel del för mig,och därför kommer jag ägna hela nästa inlägg till honom....

längtar tills klockan är 16.30 så att min baby kommer hem.

Ha en fin dag. Pusselpuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du mår bättre. Du jag grät som fan jag med :)

2009-07-08 @ 16:08:06
URL: http://saaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0