Majsan är en sjukling...

Jappjapp... helgen började bra.. min fantastiska Stiffelistiff kom till mig på salongen så vi kunde klippa och slinga honom... Blev ännu mer pudding som vanligt och vi begav oss till Elna och Bertil för att äta pizza.. Väl där möttes vi av en väldigt söt Thea också! : ) Åt pizzan och snackade lite skit, sen begav vi oss hemåt...
   Väl hemma började min huvudvärk, som pågått hela fredagen, att göra sig påmind, och febern kom... Suck. Jag gick och la mig... Skulle haft kund i lördags men fick ringa och avboka dem. Vaknade nämligen och mådde ännu mer kisskassapdåligt... Så jag låg i sängen praktiskt taget hela dagen... Började läsa en bok den lilla stund jag var vaken, El choco! Verkar jättebra! : ) Stiffe kom hem efter att ha jobbat, och lagade mat till mig... Han hade dessutom köpt prinsesstårta till mig.. och till honom förstås... : ) Han är verkligen min riddare! : )

Efter en långdragen lördag, då vi inte kunde åka och träffa Svedalafamiljen... och inte heller fick vi träffa Markus, Jessica och Valter eftersom jag var sjuk.... Så somnade vi in... och igår vaknade jag.. lite piggare, feberfri... MEN så sliten i kroppen... så låg i sängen halva dagen, sen följde jag och Stefan med mamma och pappa på en sväng i bilen, mest för miljöombytets skull. Efter att ha gått några meter kom min feber återigen... hem, vänta på att maten blev serverad hemma hos mamma och pappa...

Sen på kvällen, fick jag mig ett ryck.. Ett sånt ryck som är så dumt. Jag vet, jag städar ut julen- rycket!!! Det går nog på ett kick. Jappjapp, 2 timmar städning, sen är här fint. Men då va jag ännu mer döende. Så idag, får jag har vara hemma... Sista dagen med enbart vila tänkte jag mig. Sen ska jag vara frisk!

Mina utslag på händerna börjar lugna sig nu efter kortison... dessutom har jag ju inte jobbat så mycke den senaste veckan vilket också kan vara en faktor... jag får se helt enkelt vad läkaren säger på onsdag, men jag ska inte ljuga och säga att jag inte fruktar vad han kan säga... Dock hoppas jag på det bästa : )

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen igen.. Hörs sen!
Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dej! :)

2009-01-12 @ 12:28:13
URL: http://f860203.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0