Fanken...

... jag kan helt enkelt inte skärpa mig... Just nu får jag inte in min blogganderutin längre... men ansåg att det nu behövdes lite uppdatering.. tihi...

Har kommit igång med träningen bättre nu iallafall, och det är guld värt!!! Känner mej redan lite piggare, och mycket fräschare, fastän jag bara tränat 5-6 ggr...haha.

I helgen har det varit lite bio med Martin, Gossipgirl med Linda och Jakob och Stefans julklapp... Hotellvistelsen i Skanör... Vi fick en svit : ) Har lite bilder som kommer sen... Middagen var ingen höjdare direkt, men badkaret, stjärnhimlen, sängarna och frukosten gjorde allt högklassigt ändå! : ) Åhhh, vad jag älskar min snutt! : )

Denna veckan känns intensiv...
Idag jobbar jag till 20.30.. har jobbat sen 9 imorse...
Imorgon 10-16, sen visning i kristianstad på kvällen.
onsdag är det kurs hela dagen i Kristianstad...
Torsdag är det vanligt jobb som gäller.
fredag är det jobb först, sen hockey på kvällen i Malmö Arena...
På lördag är det alla hjärtans dag...
Och på söndag har jag en känsla av att det var något speciellt...
   Så mycket att göra är bara förnamnet... But I like it! : )

Vi har kollat ny lägenhet, grannlägenheten.. haha. Jättefin. Så kanske bestämmer vi oss för att ta den! : )

Hörs sen! Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0