En skåning går aldrig att tygla, dem kommer alltid att flyga....

Och en riktig skåning håller inte på Rögle, för är man riktig skåning håller man på Malmö Redhawks. Och därför kommer jag ta initiativet till något för att rädda babyhawks... Jag kommer ha en burk på salongen märkt rädda babyhawks, och nu så tycker jag att alla, som har vägarna förbi min salong i höör, lägger mynten de har i fickorna i min burk, så jag kan lämna in de till malmö redhawks. För om inte alla börjar lägga sina pengar på malmö nu, så har vi inget hockeylag efter 1 april. OCH DET FÅR INTE HÄNDA! Så töm era fickor, på det ni kan klara av att avvara... Är det en deal?

Malmö gjorde det, dem vann med 6-1 och Ulf Rådbjer dömde matchen.... Till malmös fördel! Det har jag aldrig varit med om!

Vilken dag, vilken match! Så jävla härligt. Jag älskar Malmö Redhawks... och nu är jag åter igen tillbaka i mitt beroende av malmö redhawks och matcherna! Jag vill till leksand, men va fanken, jag har ju kunder inbokade... Så jag får jobba, och ha hockeykväll hemma istället.

Tack för att ni finns Malmö Redhawks, och tack för att ni är fantastiska!

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0