Shoppingdag med Shackey....

Jeppjepp... igår begav jag och Linda oss till staden Malmö... Tjejeftermiddag stod på schemat, vilket det blev... Linda skulle handla, och jag skulle mest vara sällskap... Meeeen, som alltid när jag inte ska shoppa så hittade jag något..
Närmare bestämt en bikini för fina 57 kr på rean... Ett par jeans från Lee, halvbaggy... För fina priset 350 kr efter 75%rabatt.... och ett par ascoola leggings från Weekday, eller Cheap monday.. Eller de e samma sak? : )


Så här ser mina coola leggings ut.. Hihi... I love them! : )

Det var ett tag sen jag bloggade... På dessa två veckorna har vi hunnit få en lägenhet, flytta ut ur den gamla, in i den nya och målat om nästan heeela lägenheten.. Jag verkligen älskar den nya lägenheten. Det är första gången det verkligen känns hemma. Första gången det känns som att jag och Stefan verkligen har skapat oss ett hem... Härligt! : ) Här vill jag stanna, vääääldigt länge! : )

Dessutom fick jag en ny grill av en av mina leverantörer.. snäällt! : ) En sån här liten grön sak....

And I love that one too : )

Dessutom fyndade jag min efterlängtade väska förrförra veckan, jag har spanat på den hela våren och sommaren, och sa att jag skulle belöna mig med den när jag nådde ett mål, att kunna plocka lite lön. Vilket jag kunde litegrann denna månaden... HÄRLIGT! : ) Dessutom hade den kostat 599 kr, och jag köpte den för 162 kr nu på rean. De kan jag väl inte klaga på? I love REA! : ) Hihi.

Jag funderar på att börja gå på diet... Låter lite konstigt.. Men en kär tös på gymmet går på den och jag undrar om den inte skulle kunna passa mig... Vi har samma problem typ, uppblåst mage som gör ont... Typ. Så LCHF, kan den vara något för mig? Funderar iallafall på att testa den.. haha.

Vi får se helt enkelt.

På fredag fyller lille Valter 3 år! Tänk vad tiden går fort.. Tyckte de kändes som igår när jag vaknade på morgonen i Bulgarien och såg ett meddelande där de stod att jag blivit faster... Och nu är jag det gånger två : ) Till två små underbaringar : )

I fredags passade jag och Min fina prins hans brorsdotter Thea. Världens sötaste lilla tös. Som är sååå klok! : ) Kan inte tro att hon bara är tre år?! Dessutom har ju Jonas och Manilla fått det sååå himla fint hemma hos dem efter renoveringen! En smula avundsjuk är jag, särskilt över stjärnhimmeln över badkaret... Tack så mycket Jonas än en gång för hjälpen i söndags... : )

På fredag kväll ska jag faktiskt umgås med Emma... Det var längesen, med lite gnabb däremellan.. Men dock så himla efterlängtat! : )
Och nästa fredag ska jag med mina pärlor till Göteborg och gå på Liseberg.. Jag, Stiffe, Linda, Jakob och Pastorn! : ) Ska bli riiiiktigt roligt! : )

Ha de finfint!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Jonas

LCHF,Börja inte med den skiten! Folk som startar den har tendens att bli rabbiata mot allt annat!



Lägg om kost och liv i stället!!!!!!

2009-08-05 @ 18:14:05
Postat av: skinner

Weekday heter dem och är återförsäljare för cheap monday ;)

2009-08-10 @ 13:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0