Helt galen i dig...

Guuuud, vad jag älskar den låten.. Och konstant tänker jag på min Stiffe när jag hör låten! : )

Idag är det en del businessgrejer att göra, ska faktiskt bli roligt när jag väl kommer igång med det... dessutom sitter jag och funderar på om det går att göra om på något sätt i salongen, så det känns lite nyare, och lite fräschare. Även om det redan är helfräscht.
   Ska ringa banken också om min kortmaskin, är inte riktigt nöjd med företaget som jag hyr den av.

Är det någon som har glocalnet i mobiltelefonabonnemang? Funderar starkt på att byta till dem nu om 2 veckor när mitt abonnemang hos telia går ut, för förmodligen hade jag sparat mellan 100-400 kr i månaden om jag hade gått över till dem... Och det låter väl lockande?

Kunder ikväll, I LOVE IT! Om ni skulle nappa på ett erbjudande till en salong, hur skulle erbjudandet vara utformat då?

Igår beställde jag och Sandra tågbiljetterna up till stockholm, det är ju faktiskt bara 2 veckor kvar på söndag tills vi ska åka, och jag börjar redan få klädnoja... men jag tror faktiskt att jag har bestämt mig för att ha en av de klänningarna jag fick av Stiffe i julas på partajet på kvällen på båten : )

Ha en härlig dag!
Pusselipusspuss Majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0