Ett roligt frågeformulär : )

Jag hittade detta hos Anna.... så jag tänkte... Varför inte? : ) (hoppas att du inte misstycker att jag härmar dej ; ) )

Par frågor!

Vad heter ni?
Marie och Stefan
Hur träffades ni?
Genom gemensamma vänner, och på min salong;)
Är ni förlovade?
Nope.
Bor ni ihop?
Ja, för det gör vi : )
Har ni barn?
Nejnejnej. Inte merän Sixten och Lambi.
Har båda körkort?
Jappjapp
Isåfall, vem kör bäst?
Jag är fartgalning, så säkrast kör nog Stiffelistiff.
Kommer du ihåg er första kyss?
Jappjapp : )
Vem sa "Jag älskar dig" först?
De sa faktiskt Stiffelistiff ♥
Vem är äldst?
Stefan, hela 1 år och 7 månader äldre. 
Vilka stjärntecken är ni?
Majsan är våg och Stiffe är fisk.
Vem fyller först på året?
Även det gör Stiffe, den 8 mars.
Vem är längst?
Andreas..
Vem sjunger bäst?
Hmm..?! 
Håller ni i handen på stan?
Jaaa..
Var nån av er oskuld när ni träffades?
Nej.
Kände ni varann innan ni blev ihop?
Yees.
Vad har ni gemensamt?
Vi har kommit fram till en massa..
Blev du kär vid första ögonkastet?
JAAAAA ♥
Har ni någon speciell låt?
Nää
Har ni några "frikort"?
Va?
Har ni stora framtidsplaner?
Det kan man säga att vi har.. :)
Har ni gråtit i varandras armar?
Många gånger..
Har ni varit utomlands tillammans?
Nej inte ännu :)
Vem lagar bäst mat?
Båda, men jag lagar mest.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Myser i soffan.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Jepp, alltid!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nä en gata i mellan oss. :P
Blir du lätt svartsjuk?
Usch ja..
Brukar ni bråka?
Inte så ofta..
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Älskar hela min älskling men framförallt hans mage. ;)
Vad använder ni för preventivmedel?
Jag använder minipiller.
Brukar nån av er prata i sömnen?
Jag ibland men mest älsklingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0