En solig vårdag...

.... De va idag en gammal kär vän som skrev till mig på msn... Du bloggar ju aldrig Gumman.... Så då tänkte jag, de kan väl vara så dags! : )

Det händer mycket i mitt liv nu, och samtidigt ingenting, och det är därför som jag inte skriver så mycket här...

Idag var det iallafall ett wakeupcall beträffande en av mina "närmsta" vänner, plötsligt är den älskade vännen någon av dem som känns som mest avlägsen.. Något jag tycker är fruktansvärt, och något som jag faktiskt sörjer... En tanke som slog mig innan var faktiskt, vilket gör mest ont? Att förlora en vän i livet, eller förlora en vän från livet? Förstår ni hur jag menar, jag menar mest att det är ju inte alltid ens val att förlora en vän, det bara blir så.. Att känna att personen finns där, men man kan inte ringa, för en dum stolthet... Men om man förlorar en vän från livet, så kan man mötas i drömmarna, och få en liten ljusglimt här och där att den finns med en... Man växer isär, och tiden finns inte till.. Eller rättare sagt, tiden finns men den prioriteras till något annat...

.... stunden efter att dessa tankarna slagit mej begav jag mig till älskade Carolajne i eslöv och klippte mig... Härligt, härligt. Och som jag saknar henne. Tänk, vi var med varandra nästan alltid på gymnasiet, loven, sommarloven, i skolan, på fritiden... Och idag träffas vi med lite tur varannan var tredje månad. Men jag älskar stunderna med henne, för de är precis som vanligt.

Är det någon som känner en bra advokat, by the way? Behöver kunna lite affärsjuridik, för jag har några frågor angående kontrakt....

I lördags var det jägers, och innan dess var vi några stycken hemma i vår nya lägenhet. Kvällen var lyckad och jag är så glad för att som förgyllde vår kväll! : )

Mycket svammel idag, men jag hoppas att ni hängde med lite: )
Ha en härlig dag. Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: jessica

Kul med en uppdatering. Tycker du får göra det oftare :P hoppas allt är bra med dig. Puss

2009-04-17 @ 08:53:07
URL: http://jessicaherrstrom.blogg.se/
Postat av: jasmin

Hej marie tycker med du får uppdatera din blogg lite oftare spännande att veta va som händer å va du gör i livet. Så nu får ja hålla tummarna att snart få se lite mer inlägg på din blogg =) Kram jasmin

2009-04-20 @ 03:49:27
URL: http://mammajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0