Idag är min flyttdag...

Hihi!
Idag ska jag flytta! Jiippi!! : )

Så min dag ser ut så här:
- Helkroppsmassage
- Ta över lägenheten
- Kolla ut blommor på CH
- Hämta soffa i lund
- Köra lite möbler eventuellt till lägenheten.
- och sist men inte minst, förhoppningsvis sova i lägenheten för första gången med min söta Stefan! : )

Igår hade vi en heeelt underbar heldag... Först åkte vi till Väla med mamma och pappa, vi är då jag och stefan såklart... haha. Eller mamma och pappa, som hade varit tillsammans i 35 år igår, åkte iväg på museum en stund medan jag och stefan lallade runder på Väla. Och jag hittade tre av mina favoritfilmer som jag letat sååå länge efter! : )
   Efter Väla, åt vi, och sen åkte vi upp till Huaröd... Mitt bord blev lackat för andra gången och lite grejer till köket hittades där! : )
   Hem, Stefan och Mattias skulle spela bandy... Men redan efter en halvtimme kom Stefan hem med Mattias, min kära bror hade trillat och kunde inte stödja på foten. Lilla jag, agerade sjuksköterska och lindade in mattes fot. Dock bestämde vi oss för att köra ner till akuten trots allt, och väl där nere ringer MIN underbara Stefan, och säger att han tänker komma ner och joina oss. Tack sötis! Vi tillhörde förmodligen inte dem vanliga på akuten igår, eftersom vi satt där med rätt gott humör... haha. Mattes fot var dock rejält stukad, så inget var brutet. Vilket var bra!

Stefan, Stefan, Stefan... Du är såå söt! Tack för att du finns. Du är det bästa som hänt mej på så länge, det känns för bra för att vara sant. Men du nöp ju mej i armen igår, så jag vet ju att du är sann! : ) Tack för att du förgyller min dag.


Linda, I miss U!

You and me Schackie!


Pusselipuss M

Kommentarer
Postat av: Jennie (nagel ;-)

Hur lyckas man vara söt i den utstyrseln? Otroligt... ;-) Pöss på daj

2008-09-23 @ 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0