Måndagseftermiddag och jag längtar till nästa helg...

.... För nästa helg, då ska jag och Min Stiffelistiff inte göra alldeles för mycket. Det ska vara vi, soffan och kvalitetstid... : )

Och Stiffelistiff, Jag älskar dig!

Denna helgen började med att Valter var sjuk, Göteborgsfamiljen skulle inte dyka upp... : ( SÅ fredagskvällen spenderades med lite Burlöv center med Linda, Jakob och Stiffelistiff, och lite mat i hörby...
   Lördagsmorgon, och mamma ringer, Göteborgsfamiljen är på väg, vår Solstråle Valter har blivit frisk så de kan komma trots allt. Kalas för Mariann ute på Ekerödsrasten väntar... Härligt härligt. Stefan, min fina Stefan, går kanonfint ihop med min släkt, och de känns redan som att han varit med i evigheter. Efter kalaset begav göteborgarna, stiffelistiff och jag oss vidare till salongen, för att klippa lite på valters fina lockar, fixa döcool frilla på markus och få av de slitna på Jessicas vackra hårman. Kanon kanon. Fikadags på krooksgatan, och sen hem för att lägga oss tidigt...
   Söndagsmorgon, och vi(Stiffelistiff och Jag) åker hem till mamma och pappa för att äta frukost med hela gänget. Hem igen, sminka Linda och göra mig färdig. Fotodags : ) Roligt roligt. Hem snabbt som attan efter, Stefan möter mig i dörren, och vi beger oss till Vinslöv för att träffa Stiffelistiffs storebror Jonas, hans fru Manilla och deras underbart söta dotter Thea. Mycket goda kanelbullar... Och sen hem igen för att Stefan ska kunna spela innebandy och jag och Linda ska nörda våra måstesåpor, Gossip girl och Greys anatomy. Mitt i Gossipgirl kommer dock Mariann, Bertil, Margit, Ulf, mamma och pappa på besök.. Trevligt : ) Laga mat, äta och sen sova. Oj, helgen bara försvann!

Idag var det kund vid tio, men jag sov så förbenat gott så imorse blev det väldigt bråttom : ) Jag kommer inte ens ihåg att Stefan, min fina Stefan, sa hejdå till mig. Haha! Förvirrad.. men bara lite Majsan! ; )

Mitt brorsbarn vinner priset för världens gulligaste unge, har någon några invändningar så får ni säga de, men jag tror inte att det kommer några. För han är världens finaste grabb!

Redan november, jag längtar bara efter långa hemmakvällar med tända ljus och varm choklad, i min soffa med Stiffelistiff och andra som vill komma och hälsa på.

Jag ljuger inte om jag säger att Stefan Evergren är det finaste som någonsin hänt mig, utan honom är jag inte längre hel, och utan honom vill jag inte vara. Bara att se hur kanonbra han fungerar med min familj, mina vänner och min släkt är dunderhärligt. Jag älskar dig Stefan Evergren... Eller Stengren.. haha. Det är lika roligt varje gång jag tänker på att pappa alltid svarade Stengren när vi va små i telefonen, och om man sätter ihop Stenbeck och Evergren, så blir de Stengren, kan de vara annat än ödet? Maktub helt enkelt.. Hihi!

Nej, nu ska jag klippa... Vi hörs!

Pusselipuss M

Kommentarer
Postat av: Martina Ohlsson

Marieeeeeee, min lugg är lång nu höddedu! Den behöver en putsning ;) har du aldrig vägarna förbi askeröd? :)

2008-11-03 @ 16:48:22
URL: http://wanadin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0