Nyårsafton 2008/2009

Efter en härlig förmiddag med mamma och pappa begav jag mig hem för att göra mig iordning, och min finfina Stefan åkte in till Malmö för att hämta min klänning och köpa örhänge till mig. Sååå snällt, han är allt det finaste en människa kan få... Och han är min. Ofattbart fantastiskt men sant : )
   Stressade som attan med mig själv och åkte till mamma och pappa för att styla mamma inför Ingrid och Garys nyårsbal. Och hon blev självklart vacker som attsingen, ännu vackrare än vad hon är i vanliga fall. Dock hann jag inte stanna för att se när de va färdigklädda, men hoppas att det finns bilder på det sen! : ) Jag stack till Linda och Jakob i all hast, för nu var det ju Lindas tur att bli vidgjord. Och hon är så söt, vilken sockertopp! : ) Middagen började klockan sex, eller lite efter... Och vi satt och snackade skit vid matbordet till tio ungefär. Lite skitsnack i soffan, sen gick jag och Stefan för att hämta champagnen och tittade in hos Mikael och Hanna. Tillbaka hos Linda och Jakob vid 23.30. Raketsmällande, Jakob hade valt dem finaste! : ) Sen gick vi upp och såg resten av fyrverkerierna från deras fönster. Kanon!

Dock har jag känt mig småsjuk i några dagar, vet inte riktigt om det är att min kropp är slut efter min "slitiga", men fantastiskt roliga, tidsperiod på jobbet med inga raster.... Eller kanske är det en förkylning på gång? Så tråkiga Marie, gick hem vid tjugo över tolv. Grannarna har fest, så jag har bestämt mig för att somna i soffan ikväll, med tvn igång, för jag tror att det blir lättast så : )

Gott nytt år!

Puss & Kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Anna

Gott nytt år!

2009-01-01 @ 09:45:45
URL: http://f860203.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0