Jäkla skitring...

... fan vad dåligt jag mår... Började med huvudvärk igårkväll... Sen kom illamåendet och ont som fan i magen... Som mensvärk fast ännu mer ömmande... Tänkte för mig själv att den jävla ringen ska ut!!! Men ringde sjukvårdsupplysningen och dem sa att jag skulle låta den sitta, för så här kunde det vara i början... Så jag lät den sitta, och tänkte att illamåendet säkert skulle gå över tills idag med en bra natts sömn. Men ICKE!!! De känns som att jag ska spy hela tiden, och magen är svullen och gör ont. Men så kunde de ju vara, så ska se om de blir bättre idag, annars åker den ut fortare än kvickt. Kan man vara allergisk mot hormoner? Jag börjar fundera på de på allvar...

Jag funderar på julgran... Var ska ni hugga/köpa julgran i år? Jag har fått tips på fina kungsgranar för 200 kr i Maglasäte utanför Höör, eller så ska där vara fina hos Glasmästaren i Hörby i år, va säger ni?

Är liiiide stressad för julen. Är inte färdig med klapparna än!! : ( Hjälp! Men nästan överbokad salong, vilket är jätteroligt så vet jag inte hur jag ska hinna!

Puss

Kommentarer
Postat av: jasmin

Ja har haft problem med mina preventil medel ja hade hormon speral två gånger åå ena gången så blödde jag ett halvår nästan varje dag åå mådde illa å så. Andra gången fick jag livmodersinflamation. ja menar att man ska må bra när man tar olika slags preventil åå mår man inte bra så skulle jag bara skite i det å testa nått annat . prata med barnmorskan de brukar ha en lösning. Gå inte för länge å må dåligt snart ju åå då ska man va glad. hoppas att det löser sig. kram

2008-12-17 @ 11:45:38
URL: http://mammajasmin.blogg.se/
Postat av: sara

SCH---- vilket skit. tror ja me är allergisk. just nu äter jag ju inget för garviditeten, o de e SKÖNT att slippa måste jag erkänna.. hoppas den blir bättre med tiden, skriv gärna, bra o veta till framtiden. :) / Sara

2008-12-17 @ 13:46:22
URL: http://bebissmulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0