Utmaning...

Blir jag utmanad så blir jag, sååå idag blir de en lista! ;)

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vem var den sista du träffade? Sandra och mina kunder
3. Hur lång är du?
1,62
4. Vilken var den senaste film du sett? Irene huss i söndags? 
5. Vem ringde du senast? Mamma, och frågade om hjälp i historian! :)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Vad bra, tack! kraam
7. Vad är dagens planer?
jobba och bli färdig med historian... Och krama Stiffe! <3
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms. Telefonsamtal tenderar att dra ut på tiden ;)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta! :) Jag är så stolt över dem!
10. När såg du senast din mamma?
 Igår kväll 
11. Vilken ögonfärg har du? blåa
12. När vaknade du idag?
Kl 7.32
13. Har du någon gång hittat en katt? Neej?!
14. Vilken är din favoritplats? I soffan brevid Stiffe, eller i huaröd framför brasan...
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus p.g.a alla bakterier, eller en skitig stadsbuss...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? De återstår att se... Är jag begravningsentreprenör då tro? ;)
17. Vad skrämde dig som barn? Ingenting, eller jo, toaletten efter att ha sett bajsmonstret i USA.
18. Vem fick dig att skratta senast? Min nuvarande kund.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nejnejnej, har några stycken! ;)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och!;)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Lite både och, beroende på temperaturen! :)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st.
23. Hur många landskap har du bott i?
Bara i skåååne, så ETT!
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ooooo ja! Tyvärr.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota i skorna.
26. Är du social? Sisådär.
27. Vilken är din favoritglass? Ben&jerrys fishfood.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? betala av företagsskulden och investera i något klokt.
29. Tycker du om kinamat? Oooo ja!
30. Tycker du om kaffe? Nej.
31. Vad dricker du till frukost? hmm, drickyoghurt när jag väl äter frukost!
32. Sover du på någon särskild sida?  ja, på höger sida.
33. Kan du spela poker? Njaaae, de skulle jag inte påstå.
34. Tycker du om att mysa?
Oooo ja!
35. Är du en beroendemänniska? Godisberoende, men vet att jag har lätt för att bli beroende.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jag vet några, men ingen jag känner.
37. Vill du ha barn? Ooo ja! :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och förstår franska och danska en del.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jappjapp.
40. Föredrar du havet eller en pool? Kombinationen är bäst.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, inredning eller resor.
42. Äger du dyra smycken? Njaae.
43. Har du någon gång testat narkotika? Naaaj!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Drickyoghurt.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmmm, kan jag återkomma? ;)
46. Välj ett ärr på din kropp? under läppen...
47. Vad har du för ringsignal? Slide med Googoodolls.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Oooo ja!
49. Flirtar du mycket? Nej, inte vad jag vet.
50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Från kameran. Men själva tillfället var i Stiffes gamla cabbe i somras.
51. Kan du byta olja på bilen? Neej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Faktiskt inte, peppar peppar..
53. Vilken var den senaste bok du läste? Live to win med Andreas Carlsson
54. Läser du dagstidningen? Nej.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Inte så ofta.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En bokning
59. När var du i kyrkan senast? Hmmm? Saias bröllop! :)
60. Vilka personer utmanar du?
Dem som känner sig utmanade ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack=) hihi

2010-09-30 @ 21:46:24
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0