Och så har två veckor gått...

tiden bara springer iväg.

Förra helgen var ju som sagt fullsmockad!! Började med Robins på torsdagen, som var roligt... Men de va ju rätt mycket anpassat för tv-publiken. Vi började iallafall med att åka in om Nova och köpa vars en jacka nu när de börjar bli kallt. Vidare till malmö och väl på slagthuset så var där en uppvärmare som var riktigt rolig :) Dock kände jag mig tvungen redan på torsdagen att lyfta på hatten för Håkan Hellström, han är ju grym! :) Hans åsikt om barnuppfostran kan jag fnittra till varje gång jag tänker på de, så jäkla klockrent! :)

På fredagen var det jobb på förmiddagen och sen raka vägen till malmö arena för att möta upp Fjunis och agera säkerhetsvakt på Lady Gaga! Sjuuuukt grymt! Så maffigt att så många kommer för att kolla på en person, att så många jobbar för att få hennes konsert att fungera och vilken SHOW! Jag som inte brukar bry mig speciellt om henne tyckte att hon var riktigt grym och nu när jag hör låtarna på radion så får jag allt lite gåshud! :)

På lördagen var det återigen jobb på förmiddagen och sen bar de iväg till lund för håkan hellströms fantastiska konsert! Helt sjukt vad bra han är! Hatten av! Jag får helt enkelt erkänna att jag blivit såld på Håkan, magisk känsla i arenan! Vidare till Fjunis och hans flickvän som hade 90-talsfest med fritidsgårdstema. Såå kul, härligt gäng! :) Grym helg!

Veckan löpte sen på, och i torsdags kastrerade vi lilla sixten! Något jag aldrig kommer utsätta min hund för fler gånger, men de behövs ju inte heller! :) I fredags var jag och mamma iväg på mamma-dotterdag. Myyyspyys. Frukost, IKEA, Vellingeblomman och Burlöv center.

Helgen har knallat på, och de har ju varit första advent och dop för fina Melker! :)

Långt inlägg, men i nästa kommer jag med en idé.

Kraaam Majsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0