Jag har en ny idé...

som jag snott av en annan tjej vars blogg jag läser då och då :)

Här kommer idén iallafall, jag tänkte följa en lista med idéer att skriva om, både för att ni ska lära känna mig bättre och för att jag ska ha något mer att göra ;)

1 – Presentera mig själv. 
2 – Min första kärlek.
3 – Mina föräldrar.
4 – Det här åt jag idag.
5 – Vad är kärlek.
6 – Min dag.
7 – Min bästa vän.
8 – Ett ögonblick.
9 – Min tro.
10 – Det här hade jag på mig idag.
11 – Mina syskon.
12 – I min handväska.
13 – Den här veckan.
14 – Vad hade jag på mig idag.
15 – Mina drömmar.
16 – Min första kyss.
17 – Mitt favoritminne.
18 – Min favoritfödelsedag.
19 – Detta ångrar jag.
20 – Den här månaden.
21 – Ett annat ögonblick.
22 – Det här upprör mig.
23 – Det här får mig att må bättre.
24 – Det här får mig att gråta.
25 – En första. 
26 – Mina rädslor.
27 – Min favoritplats. 
28 – Det här saknar jag.
29 – Mina ambitioner.
30 – Ett sista ögonblick.

Vad tror ni om detta mina vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0