åttonde gången

idag e de åttonde gången jag sitter på bussen in till lund för att få min spruta... går ju på hypersensbehandling mot min allergi, och förhoppningsvis så ska jag vara bättre till våren:)

ladies night i fredags va skitkul, dock kanske jag ska erkänna att jag var något rund under fötterna:) vaknade åtta i lördagsmorse och steg upp, väckte emms vid nio och käka frukost. mysigt lunch på boijertz blev de sen med elin och emma och kvällen avslutades på ghillbadet med älskpälsk:)

igår va de middag me elna och bertil sen kalas hos fina moa:) idag ska jag hem och baka tårta till elna som fyller år:)

imorgon åker saandrisch till london.. vadå avundjuk??;)

kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0