8 - ett ögonblick

Tuff one!

Jag tror det var ögonblicket jag insåg att jag var kär i Stefan...
Det var sommaren då jag startade hairshape och vi hade precis börjat träffas lite sådär i smyg... Jag tränade som värsta galningen, en sisådär 10 timmar i veckan och hade de helt fantastiskt.

Denna dagen då ögonblicket hände hade jag en stor lucka och Stefan skickade ett meddelande till mig när jag gick på löpbandet... Han skulle till stranden med hans kompis Martin, eller var det Johan? Vilket fall som helst skulle dem till Åhus och han undrade om jag ville följa med....

Jag tänkte på det en stund och någonstans där emellan smsen, löpbandet, hantlarna och Situpsen så insåg jag hur mycket han betydde för mig. Hela den dagen gick jag och log, och det är nog det ögonblicket som jag kommer ihåg som mest! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0