ikea ikea ikea:)

Hejhej!:)

sitter i bilen på väg ner till ikea... fy tuuuusan vad de regnar ute idag! Precis som att himlen öppnar sig och försöker bli ett vattenfall istället:) Som sagt, ikea blir de och de för andra gången på två dagar. Vi har ju lyckats sälja nästan alla möbler i vardagsrummet och köper nytt nu. Igår köpte vi tvbänk, hylla och skåp till hallen som jag skruvat ihop idag medan Stiffe varitt på vallåkra med martin och sandra:) haaaaandygirlie känner jag mig som:) Idag ska vi köpa skrivbord, gångjärn, lite förvaring till skrivbordet och eventuellt en till hylla... vi får se.. soffbord??? neeej.. den som lever får se helt enkelt:) fåtöljer är vi också på jakt efter:)

imorgon ska jag träffa jennie... ÅÅÅÅhhh vad jag längtar:) men du, jag kan ta paus i dieten för din skull;) på onsdag ska jag och sandra på yoga och sen ha vinkväll hemma eventuellt. Och på torsdag kommer bästaste Emma:) längtar:)

Nu är de bara 13 dagar kvar till vi lyfter mot turkiet... Yeeeey!:)

jag har avslutat ett kapitel i mitt liv denna veckan och det känns skönt, skönt att kunna gå vidare utan hard feelings:) Imorgon eller på tisdag ringer komvux, då får jag reda på om jag får läsa båda kurserna och om jag får de så måste jag beställa böckerna:)

ha de finfiiint:)

kraaaaaam majsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Turkiet. =)

2010-08-23 @ 17:20:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Fiffi

svar: du är den enda som märkt eller påpekat det ;) svaret är kanske! tihi

kram=)

2010-08-28 @ 10:18:54
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Sandra

svar: Jadet är de (: jag ska bo i samma byggnad som biblioteket.. får ta över från fiffis kompisar (: ska bli skojsigt!

Kram

2010-08-28 @ 12:51:56
URL: http://korvsnore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0