blocket, min bästa vän?:)

hahaha, nej. men la ut en del av våra möbler i söndags och redan har en hel del blivit sålda. :) Var precis en trevlig kvinna här och hämtade våra tio korgar från storarummet! :) Hon säljer även perfect home produkter, och undrade om jag var intresserad av ett homeparty från dem.. De hade jag faktiskt kunnat tänka mig. Är det någon mer som hade kunnat tänka sig att komma då?:)

Dem bytar våra fönster idag, roligt jobb en regnig dag som denna! :) hade egentligen tänkt att jag skulle ut och gå med sixten nu på förmiddagen, men de verkar som att jag får ta de ikväll istället! Min plutt! :)

Har bestämt oss för att sälja soffan också, någon som är intresserad av den? :) Den är brun och har divan på ena sidan och är lite svängt på andra sidan. Där är tre nackkuddar till! :)



Ha en bra dag! :)

Kram Majsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0