begravningsentreprenör?

hahaha.... nej men ärligt så är de ju ett av mina drömyrken och efter att ha pratat med sandrisch om de idag så känns de självklart att jag ska bli de om några år:)

dessutom har jag också bestämt mig för att jag ska ringa komvux i hörby imorgon och fråga om de finns möjlighet att plugga hos  dem på distans i höst.. tänker mig företagsekonomi a och historia a för att sen läsa vidare med företagsekonomi b och bokföring nästa år. vad tror ni om de?

har pratat med min revisor idag, och det är en av anledningarna till att jag känner att jag vill börja plugga igen. sen om jag ska vara ärlig så saknar jag läxor och att lära mig något nytt:)

tankar snurrar runt i huvudet på mig, hur kan jag vara så utbytbar för någon som jag har tagit som min närmsta vän? hur kan de va att vi inte hörts på över tre månader? och även om man är två om en vänskap så har jag ju försått att jag inte är en så nära vän för henne. hur kan man sitta och säga till mig att man aldrig vill förlora mig som bästa vän för att sen helt ignorera mig och skita i mig? är du helt enkelt inte den människan jag trodde att du va? sen att man ens kan ha åsikter om min älskade sambo och tro att jag inte blir sårad av all bullshit, de fattar jag inte ens att den inte förstått! är det något jag lärt mig tyvärr är det att de inte finns många att lita på... och jag tackar er som finns för mig:)

nu ska jag kolla allsång på skansen med älskling och helt enkelt älska mitt liv:)

kramkram majsan

Kommentarer
Postat av: Jennie Rosengren

Klart du ska plugga om du känner för det :-) Jag håller med dig. Tänk att få utbilda sig till olika saker hela livet. (hade behövt obegränsat med pengar men men...;-) Låter jätteintressant och jag tror det hade passat dig :-) Tråkigt med vänner som försvinner... Jag har aldrig haft nån "bästa vän" Har många suuuuperbra vänner dock. Såna som man inte behöver prata med på evigheter och ändå veta att behöver jag henne eller hon mig så släpper man allt annat. Tror inte jag hade kunnat ha det på nåt annat sätt. Men jag skulle aaaaldrig snacka skit om hennes respektive eller henne. Aldrig. Möjligen MED henne om jag var tvungen. Så jag förstår verkligen att sånt sårar...



Fortsätt mys och var lycklig <3

2010-08-18 @ 14:37:39
Postat av: slelin

Du är en fin människa Marie. Håller med Jennie Rosengren fortsätt vara Lycklig. Det är då man mår som bäst. Kram Kram / Elin

2010-08-18 @ 20:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0