Dagen då domen D kom...

... var i torsdags förra veckan... Då var jag hos doktorn, och fick konstaterat att jag är allergisk mot parfym. Är det då konstigt att mina händer har varit kassa sen i januari? SVAR NEJ! Så what to do? Jo, jag fick helt enkelt byta ut allt jag ägde som innehöll parfym, med undantag för hårgrejor då det inte finns några bra parfymfria produkter...
    Nya grejer till ansiktet, nytt tvättmedel, ny kroppstvål, ny bodylotion, nytt smink... Ja, behöver jag säga mer? Nooo...

Nu sitter jag på jobb, ska snart sluta... Känns underbart! : ) Stackars stiffe ligger hemma och är sjuk, så jag ska köpa glass med mig hem till honom. Jag har fått ont i örat idag, konstigt. Kan man ha någon spänning i örat? Har aldrig haft ont i örat förr.... Haha.

Sandra började jobba här i måndags, känns skitbra! Nu ska vi bara dra hit fler folk också så känns de ännu bättre!

På söndag är det showboat, yeeeey! : ) Och jag har ny lur också. Gooodiegood.

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja super nöjd är jag. jo asså det blir nog bättre när jag andvänt schampot några dagar tror inte du det?

Kraaam Sanne

2009-05-08 @ 14:03:39
URL: http://saaane.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ring Manilla, hon hjälper dig med sminket!

2009-05-08 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0