Uppdatering på begäran... haha

... ja, något ditåt är det.. Nej men skämt o sido, det var väl dags? Hihi.

Idag är jag hemma på förmiddagen, måste nämligen städa lite i vår fina fina lägenhet : ) Som vi faktiskt ska flytta ifrån om 2 veckor ungefär... Eller ja, förmodligen blir det redan då fick vi reda på igår. En flytt på en tisdag, jippi! : ) Och vår nuvarande lägenhet ska besiktigas på onsdagen, så en flytt på två dagar, inklusive flyttstädning... Shiiit, vi kommer behöva hjälp... Vill någon hjälpa till? : )

Jag är i en livskris redan.. kan man vara de när man är 20?! Känner mej asdum, men that's fact. Och jag har Stefan att tacka så himla mycket för allt, för min Stefan är fantastisk. Han står u t med mitt gnäll, eller mina humörsvängningar som heter duga... Att jag skrattar så jag börjar gråta, för de händer och det är sjukt jag vet... : ) Men jag har mycket känslor inom mig, och många funderingar. Sen i januari har jag varit pressad... Och när denna månaden är slut så släpper pressen en del från ekonomin...
   Vad skulle jag gjort utan Stefan? Åååh, älskling. Tack för att du finns. You rock my world!

Igår skyltade jag om på salongen, lite vårkänsla får komma nu tycker jag!: )

Och igår... satte jag upp små delmål för mig själv under våren... privata sådana....

Till exempel ska jag kunna köpa väskan jag vill ha....

Koon Big Bag

Fairytale Big Bag

Hippie Big Bag

Hippie Small Bag
Jag kan inte riktigt bestämma mej, så de e tur att jag har någon vecka till på mej ; )

Nästa mål är att kunna köpa vårskorna som blir vårens plagg...
Nelly  Shoes - Tora Ballerina
Klicka för att förstora bilden
Klicka för att förstora bilden
Klicka för att förstora bilden
Klicka för att förstora bilden
Även när det gäller skorna finns en liten beslutsångest, men den löser sig : )

Och sist men inte minst så har jag ett löjligt mål till, vilket är att klippa mig hos Bobby i Sthlm, hade mest varit en rolig grej, och kanske kan de tajmas in när jag ändå ska till Sthlm på kurs : )

Over and out : )
Puss

Kommentarer
Postat av: sandra sa klart!!! =)

HAllo!!!!

vad glad jag blev att du hade uppdaterat.. vantar ju standigt efter att fa veta vad som hander ... =)

Och du klart att du ska klippa dig hos Bobby!! forsta parcket.. please!!!

Jo kan saga det att mitt aventyr vill inte ta slut.. vilket e ju kul men borjar vilja sa smatt aka hem..... just nu befiner vi oss i oknen och sover under marken i en gruva... later verkligen konstigt.. men coolt e det..!!!

for vi ar just nu pa vag upp till Ayers Rock den stora stenen du vet..

Ahhh vad jag langtar tills att fa borja jobba .. snart!!

ha det jatte bra.. sa ses vi snart.. och jag maste ju komma och kolla pa den nya lagenheten.. puss pa dig ses snart!!!

2009-03-18 @ 09:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0