You're the only one...

Stiffelistiff... Jag älskar dej apmycke, bara så du vet! : ) Även om vi busar så tårarna kommer fram av misstag så är du det bästa som hänt mig... Du är det absolut finaste jag vet. Du är som ett efterlängtat salt K, eller annan efterlängtad lakritsbit ; ) Och då vet du hur mycket jag älskar dig! ; ) Helt enkelt, väääääldigt väääääldigt mycket! ; )
   Stiffelistiff är hemma och är sjuk idag, stackare : ( De e jag som smittat honom, jag tar på mig heeela skulden... Elakt, men inte med mening... You know! : (

Igår hade jag en toppendag, mamma ringde först telia och fixade upp alla missförstånd med dem angående mitt gamla hemnummer, SKÖNT! : ) Sen kom Patrik på Wella hit och gjorde en dunderbra affär med mig, så nu har jag köpt tillbaka deras färg, köpt sax.... och kurser för våren är inbokade! : ) Ska bli jättekul! : )

Hudläkaren igår klockan 13, men de visade sig att han inte var hudläkare, så nu får jag vänta på ny tid hos dem... haha. Måttlig förvirring rådde i läkarrummet.. Haha.

Vidare för att fika med farmor och Linnea, som by the way va med mej hela dagen igår... De va mysigt, och så mycket som farmor snackade har jag aldrig varit med om med henne. Hem och äta sen och kolla film med Martin på kvällen. Hemsk film, se aldrig den... Kommer inte ens ihåg vad den hette...Den nya med Persbrant. Bajsdålig.

På lördag ska vi på Pompejiutställningen med mamma och pappa. Egentligen skulle vi till Stella på kvällen, men jag dyker inte upp där iallafall... Jag känner att jag inte orkar. Känslorna är redan i total obalans, och jag erkänner att jag tycker att det är hårt och orättvist att det redan gått ett år sedan mormor lämnade oss här nere på jorden. Så förlåt Stella, jag stannar hemma för att det är dödsdagen, och för att jag är kind of a crybaby.

Måste hitta en dag när vi kan klämma in Maurice, Angelika och barnen snart eftersom vi inte va där i lördags... Helgerna är dock fullbokade nästan nu i fyra veckor, men på något sätt löser det sig.

Jag läste en blogg som lämnade spår hos mig igår, tror att den hette, www.singelpappa.blogg.se , läs den, så förstår ni varför.

OBS! Jag skrev fel länk innan till singelpappa.blogg.se, så klicka in er nu och läs istället.

Ha de bra!
Kram Marie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår självfallet varför du inte dyker upp.Jag får tacka för lånet av sketan iaf,om inte du behvöer/vill ha honom hos dig på kvällen. Ta hand om dig//Stella

2009-01-16 @ 09:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0