Vad jag känner...

... är att jag varit lite väl dyster och aggressiv den senaste veckan. Mycket känslor har virrat runt, och jag känner att mina inlägg i bloggen har varit lite väl elaka och utpekande... Eller inte utpekande, men ja, helt enkelt dumma. 
   Så, nu har jag tagit bort dem, och jag ber om ursäkt om någon blivit upprörd av det jag skrivit.

Är det någon mer än jag som känner känslan av att älska sitt jobb, men vara så trött att det inte är roligt att gå dit? För så känner jag, själva kundkontakten och arbetet är skitkul! Verkligen! Men hade jag fått välja så hade jag helst stannat hemma i soffan och myst. Men de går ju inte! Som igårkväll kände jag... Suck. Fredagkväll, men ska jobba heeeeela lördagen! Visst, va på salongen från 9.15-19.00.... Och det var skitroligt, men hela tiden längtade jag bara hem efter att få vila....
     Börjar fundera på om det är min B12brist som börjar komma igen? För nu är jag så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen....

Min Snuttegubbe är sjuk... Stackare! Maginfluensa eventuellt... Och det känns verkligen inte roligt då jag verkligen verkligen har panik över det... Det gör jätteont i hjärtat när jag inte kan göra något för Stefan, eftersom han alltid ställer upp för mig... Men när jag får maginfluensa så blir jag så jäkla sjuk... Eller jag har blivit det förr... De kan ta mig uppemot en månad att få igång magen ordentligt efter en maginfluensa, och det är inte normalt! Därav är jag skiträdd för att bli smittad... Men min snuttegubbe, jag tycker så synd om dej!

Idag fyller Mattias år, och han väcktes med dragspelsspelande och paketer imorse... Vi lovade igår att inte sjunga, så då gjorde vi inte det. : ) Han fick en snygg skinnjacka och några t-shirts... Dessutom har han fått halva sofforna betalda av mamma och pappa. Dessutom agerar min fina storebror räddare i nöden för oss ikväll genom att köra inom Preem i Höör och köpa coca cola till oss, för är det maginfluensa, så är det bra att ha coca hemma ju! : )

Imorgon är det släktkalas... Något som jag i nuläget inte kan säga om jag vågar mig iväg på om Stiffelistiff har maginfluensa, för vill ju inte råka bära de vidare till någon på kalaset... Dock tycker jag att det är en konstig influensatyp, så de känns mer som något dåligt han ätit. Vilket jag håller mina tummar för!!! : )

Nej, nu ska jag checka läget med Stefan för att se att han inte är sämre... Mitt lilla hjärta, inte får du va så sjuk! : (

Pusselipuss Marie

Kommentarer
Postat av: anonym

du kan inte upplevas som dyster och aggresiv, det går bara inte med din utstrålning, du e liksom sådär underbar som man bara kan va, helt naturligt, ibland undrar jag om du vet om hur söt du e? och du behöver inte ens göra något för att vara det, jag blir avundsjuk :(

2009-02-02 @ 11:28:35
Postat av: Anna

Tack så mkt! =)

2009-02-04 @ 14:03:27
URL: http://f860203.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0