Fy på mig...

... jag har blivit en asdålig bloggare! Kan inte hjälpa det dock : ( Helt plötsligt har jag tappat lusten, men jag vet att den kommer tillbaka snart igen...

Vad roligt att höra ifrån dig Sandra! Det går inte många dagar utan att jag funderar på hur min äventyrslystna vän har det! : )

Jag va ju hos en doktor för nån vecka sen angående mina händer, men det visade sig att han inte var någon hudläkare utan allmänläkare... så han skickade remiss till hud, och det enda han kunde säga var att det såg ut som kontaktallergi av något slag, men han kunde inte säga mot vad... Dock trodde han mest på att det var mina handskar som jag har när jag jobbar....
   Så efter det har jag bytat ut hela mitt färglager till Wella igen, då jag aldrig hade hudproblem med dem... Och sen letar jag efter handskar i annat material.
   Tack Sanne för omtanken! : )

Idag är jag sjuk... igen. suck. Förra måndagen fick jag urinvägsinfektion... och igår kände jag mig kass igen... Dock känner jag mig mer matt i kroppen nu, så jag vill helst bara sova.

I lördags var jag och Linda på heldag i Malmö... IKEA, Triangeln och DISNEY ON ICE! : ) Snacka om att vi va som två små barn på Disney on ICE, men de va såååå bra! De va prinsesstema detta året! : ) Lindas julklapp från mej för övrigt ; )

Ha de finfint! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0