Wellakurs och ny lägenhet...

... japp, så kan man sammanfatta mitt senaste dygn... : )

Igårkväll bar det av till Kristianstad mitt i ovädret, halt som fanken, och jag satt nästan och grät så obehagligt jag tyckte att det var att köra... Visningen var kanon och jag var fyllt av inspiration när jag begav mit hemåt igen! : )

Så var det onsdagsmorgon, med mycket snö, halt väglag.... Buss eller köra själv? Kunde inte bestämma mig så lät klockan bestämma, missade bussen, så bilen it is! Shiiiiit, riiiiktigt halt ute idag! Men jag kom till kursen i Kristianstad i tid, och hela förmiddagen var verkligen riktigt givande. Gick igenom alla ansiktsformer, vilka frisyrer som passar till vad. Vad man kan göra med modet m.m. Det är roligt med repetition ibland! : )
   Lunchrasten spenderade jag i ett snöigt kristianstad, köpte ett par örhänge för 20 kr på H&M, hihi. Jättefina! Och vet ni vad? Det var gratis mjukglass och popcorn hela dagen på kursen! Mums! 2 omgångar mjukglass blev det för min del.. tihi. I gengäld åt jag inte fikan som det bjöds på, men det var delvis för att jag var osäker på vad det innehöll, ville ju inte få allergichock där.... Liiiite smått pinsamt hade de varit.

Well, efter lunch var det dags med att ha vars en modell... Jag fick en tjej som blev jättefin i slutändan.. Riktigt nöjd var jag med både klipp och färg, men glömde ta foto! Trenderna nu är iallafall skitsnygga, och verkligen lätta att anpassa till salongen... Dock känner jag att jag är lite av alla trenderna, så jag kan inte placera mig i ett fack...

Stiffelistiff och jag bestämde oss för att ta grannlägenheten iallafall... Ska bli jätteroligt, vårt allra allra första riktigt gemensamma boende, eller på pappret iallafall! : )

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Jennie (nagel ;-)

Fan va roligt att du åker iväg på såna kurser helt själv och vidareutbildar dig !!! Låter jätte spännande! PUSS

2009-02-12 @ 08:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0