Goooood jul!

Tänk hur lång tid de måste gå mellan mitt bloggande...

Snabb uppdatering sen sist... Japp, jag har blivit 21 år och fick en massa finfina presenter! : )

Det största är ändå att vi fått en valp, vår babyboy.. : ) hihi... han är så fin... Så han fick vara med i min julheader.... Vad tycker ni om designen förresten?

Ikväll har vi klätt julgranen.... Jag jobbar galet mycket... Och är väldigt trött.. Men sova kan jag göra när jag blir pensionär ; ) Imorgon kommer Emma och Henrik!

På lördag ska jag jobba hela dagen... Sen ska jag och SandraPeter Jöbacks julkonsert i Malmö Arena...



Mmmm, då tror jag att julstämningen kommer infinna sig på riktigt! : ) Även fast snön som fallit/faller de senaste dagarna hjälper till väldigt mycket! Ska bli så mysigt med jul och julledigt... Längtar... Längtar efter julaftons morgon då jag och Stiffelistiff ska öppna julklappar i sängen och mysa med Sixten! (vår sötnos till Valp heter Sixten!)

På söndag ska vi fixa de sista som behöver fixas och ha tvättdag... Kanske kan man hinna göra karameller den dagen också? : )

Måndag, tisdag och onsdag vankas de jobb... Men på måndag ska vi julmysa med söta Linda och Jakob på kvällen.... Och på tisdag jobbar jag mer än 13 timmar fullbokat!!! Ingen lunch där inte... På onsdag jobbar jag till 17-18 och sen ska vi hem och fira jul hos mamma och pappa... Kommer bli jättehärligt!! : )

Kramkram
Majsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0