En ny vecka börjar...

Då var helgen över... Helgen började med att söta Sandra kom till salongen i fredags och snackade affärer, vilket var väldigt roligt : )  Sen klippte jag lite och begav mig hemåt, hämtade upp min finfina Stiffelistiff och körde hem till mamma och pappa för att byta till sommardäck på min bil.
   Efter de började de brinna i knutarna... Vi skulle ju köra till göteborg också! : ) Så de va bara att bege sej ut på vägarna igen... och två och en halv timme senare var vi uppe i göteborg.

Så var det lördag... Och det var stora fixardagen hemma hos markus,jessica och valter, vi hjälpte dem med diverse saker och det verkar bli kanon.... Stiffelistiff är så duktig! : ) På kvällen begav vi oss hem igen, och någonstans på vägen mellan göteborg och lund körde jag på en hare... : ( Jag såg verkligen inte den! Men mitt i natten kan de ju va svårt att uppfatta ett djur på motorvägen, och dessutom är det ju några snabba rackare! Min kofångare gick iallafall sönder, så igår var det dags för att försöka få bilen anständig igen.
    Matte hjälpte mig att tvätta bilen, och sen storstädade jag faktiskt bilen också : ) Känns härligt, för det var riktigt länge sedan... : )

På kvällen igår var mamma, pappa och Mattias här och åt... Egentligen skulle Elna och bertil också komma, men Bertil var sjuk, så vi får ta dem en annan dag!

Människor slutar aldrig att förvåna mig... Vilka jävla lowlifes de finns! Jag önskar att jag aldrig ser er igen, för ärligt talat så är ni inte värda mycket i mina ögon. Hur kan man göra så? Hur kan jag ens låta de komma åt mig? Varför blir jag upprörd när det är dem som gör fel? När det är dem som är patetiska?
   Hela förra veckan var en vecka i de tecknet. Folk. Ja, jag är glad att jag inte är som dem!

Ha en härlig dag!
Kramkram Majsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det e ju tur att du e så perfekt och kan avgöra när andra människor (som du över huvudtaget inte har att göra med) gör rätt eller fel...bra jobbat!

2009-04-20 @ 20:49:26
Postat av: Anonym

Snacka om lowlife och patetisk....svårt att försvara eller?!

2009-04-21 @ 10:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0