En helt annan lista...

... som jag hittade när jag surfade runt på bloggar...

1. Namn? Marie Stenbeck
2. Ålder? 20
3. När är du född? 21 oktober
4. Trivs du med din längd? Jadå, fast hade jag kunnat hade jag blivit typ 3 cm längre : )
5. Har du fräknar? Jappjapp
6. Civilstånd? Sambo med min Stiffelistiff
7. Trivs du med det? Absolut : )
8. Vart bor du? Hörby
9. Ditt motto? Maktub

PERSONLIGHET; 
10. Blyg?
Ja, privat.. ibland också på jobb... men de brukar gå över rätt fort : )
11. Ansvarsfull? Ja, de tror jag... för de mesta iallafall! : )
12. Öppen? Japp, och ibland får jag nästan bita mig i tungan så jag inte snackar på för mycket...
13. Djup? oooo Ja.
14. Ärlig? För det mesta, även om Stiffe alltid säger att jag mytar... Haha : ) 
15. Positiv? Också för de mesta : )
16. Smart? Ibland framstår jag nog som mindre smart än vad jag är, duger de som svar? ; ) 

BRUKAR DU;
17. Kramas?
Njaaae, jag är kanske inte så kramig? Eller?!
18. Titta på dig själv i spegeln? ooo ja, på morgonen iallafall : )
19. Ha ångest? Titt som tätt tråkigt nog.
20. Drömma mardrömmar? Annars har jag nästan aldrig de, men just den senaste veckan har jag drömt konstigt hela veckan...
21. Drömma sexdrömmar? Man ska väl aldrig säga aldrig... ; )
22. Kyssas? Hihi, Jadå! : ) Vad tråkigt jag och Stiffe hade haft annars ; )
23. Cykla när du ska någonstans? Ooooo, nej!
24. Gå i skolan? Icke sa Nicke.
25. Klä dig i svart? Ibland, ibland inte.
26. Lita på folk? Är väldigt godtrogen, så ibland lite för mycket än vad som är vettigt.
27. Äta sushi? Nej, men stiffe vill att jag ska smaka ; )

SOCIALT;
28. Har du många vänner? 
Njae, de ska jag väl inte påstå att jag har. Hellre få och väldigt nära än många på avstånd.
29. Hur många har du kysst? De vill inte jag räkna efter på, men förmodligen inte så många  : P
30. Vem kramade du senast? Min älskpälsk
31. Tycker du om att träffa nytt folk? Jadå, framförallt på jobb. Privat är jag blygare! 
32. Pratar du ofta med okända människor? Ja, eftersom de flesta är okända för mig på jobbet, men blir kända sen.. hihi
34. Vem pratade du senast i telefon med? En kund.
35. Vem fick du senast sms av och vad stod det? Även de av en kund, tidsbokning var de : )
36. Har du sagt "jag älskar dig" till en vän? Oooo ja ♥

FÖR ELLER EMOT;
37. Långdistansförhållanden?
Emot
38. Utnyttja någon? Emot
39. Självmord? Emot
40. Dödsstraff? För
41. Abort? För.
42. Använda droger? Emot
43. Sex före äktenskapet? För
44. Köra onykter? Starkt Emot
45. Mobbning? Emot.

ANTAL;
46. Gånger du varit kär?
2-3 gånger
47. Personer från högstadiet du fortfarande har kontakt med? 5-10 stycken
48. Tjejer du kysst? Inga
49. Glassar du ätit på en dag? Ojojoj, de slutar nog faktiskt på 2-3 st.
50. Personer du älskar? De som alltid finns där för mig, bl.a. Stiffe, Linda, Mamma, pappa, Mattias, Markus, Jessica, Valter, Jakob... och många därtill.
51. Personer du hatar? Tror inte att jag hatar någon, vilken onödig energi det blir att lägga på någon man inte tycker om!
52. Gånger du varit full? Har aldrig hänt ; )
53. Gånger du slagit något? Har faktiskt, ärligt talat, aldrig hänt... Tror jag : )

SVARA ÄRLIGT;
54. Tycker du om någon just nu?
Absolut
55. Har du någonsin strulat med någon som haft flickvän? Nej!
56. Vem kysste du senast? Stiffelistiff
57. Tror du på spöken? Absolut.
58. Har du någonsin haft ett one-night-stand? Njaae.
59. Åkt polisbil? Nej
60. Din största svaghet? Lakrits och chips
61. Har du någon gång köpt kondomer? Haha... Ja 
62. När grät du senast? Idag, av att jag var arg.

HAR DU NÅGONSIN;
63. Gråtit över en kille? 
Oooo ja!
64. Ljugit för någon? Tyvärr... Ja.
65. Träffat någon från internet in real life? Ooo, ja. Min kära vän Mattias Skoog! 
66. Slagit ner någon? Nej
67. Gråtit offentligt? Ja.
68. Hånglat med en ful person? Haha, ja. Linda, you know what I meen!
69. Krossat någons hjärta? De vet jag faktiskt inte.
70. Sagt att du hatar någon? Tyvärr.

RANDOM;
71. Varför bloggar du?
För att jag tycker att det är himla skönt att skriva av mej, och för att jag är en nörd längst in.
72. Dricker du kaffe? Nej.
73. Vad skulle du aldrig få för dig att äta? Hjärna, en annan människa... Spindlar.
74. Äger du en digitalkamera? Nej.
75. Vilken färg har din tandborste? Grön/vit/genomskinlig

76. När sov du senast på golvet? I lördags
77. Har du några syskon? Markus och Mattias
78. Bästa fikat? Svårt! : )
79. Favoritmånad? Oktober, för då fyller jag år : )
80. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21


Kommentarer
Postat av: Anonym

80 grågor!?Haha hur ska man orka...=)?

2009-04-22 @ 19:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0